fbadd

onsdag 13 april 2011

Lot to do...

Hey rockers!

Har inte haft så mycket tid att spendera här på bloggen det senaste men det kommer nog att bli mer framöver kan jag tänka mig!
Träffade denna killen på stan idag...
Ja det är han... Herrn från Route 666... Självaste Allamagoosalum!
Han ser inte lika tuff ut i verkligheten, det har nåt med vinklarna att göra tror jag... Ja ja... Jag tog den där slickepinnen från honom för att skona den stackaren från framtida tandlossning, då grät han och lovade mig en evighet i lucifers glödheta themepark, men det var värt det!


6 kommentarer:

  1. sv: ja, det kan man lätt säga. Var/är helt slut.. Armen värker som fan nu :/

    SvaraRadera
  2. hahahahaha

    Underbart inlägg! :D

    SvaraRadera
  3. Sv: flytta? Vem? Var? haha, Fredrik antar jag.

    SvaraRadera
  4. riiiiktigt! i like. i want. i need. Ja du fattar Jag gillar AC/DC höhö!

    Och SNÅL är du som inte delade med dig av spetten. Alternativt glupsk.

    SvaraRadera
  5. hahahaha, du kommer få en förbannelse över dig tror jag... ;)

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHA... men vafan?! Den där dolken döljde du väl din jävel. Jag som har varit så lugn på slutet. Hämnden min vän, åhhhh, denna ljuva hämnd. Och varför skrattar Fredrik?

    Jag måste gå och duscha. Ditt inlägg gjorde att jag känner mig smutsig. Alltså mer smutsig än i vanliga fall. Och då är det illa.

    SvaraRadera