fbadd

onsdag 6 april 2011

Tired...

Herrejävlar va trött jag har varit dom senaste dagarna...
Kommit hem från diverse sysslor på tidig eftermiddag, däckat rätt i sängen för att sova bort halva kvällen och sen kraschat i sängen vilket reducerat mitt vakna dygn till ca: 5-6 timmar... Damn, har verkligen inte tid med en sån här jävla tröttperiod nu...
Ja ja, vaknade precis i soffan men tog mig en kall dusch den här gången för nu får det fanemej vara nog... Viger kvällen åt jobb, jobb och jobb...



7 kommentarer:

  1. svar: jaa det är ju det. Haha, var nog mest för att slippa tjatet om att jag inte ska göra fler. Men jag tror fan hon läser vidare ändå..

    SvaraRadera
  2. Åh vilken gosis! skicka katta till mig! haha!

    Sv: haha klart jag kan. Han förstod mina problem, han hade nämligen haft samma själv i mina år..

    SvaraRadera
  3. Åh gud vad mysigt!
    Katter är bland det finaste sällskap man kan ha!

    SvaraRadera
  4. Sleep well brother! Det kommer såna tider i livet, jobbigt, men det går över.
    sv:
    Hahahahaha
    Sorry att jag rubbat universum, ska försöka fixa tillbax allt i balans igen... ;-)

    SvaraRadera
  5. Det måste vara våren.. jag är fan kroniskt trött hela tiden nu. :(

    SvaraRadera
  6. Jag är också trött och halv sjuk hela tiden. Trodde våren skulle göra en pigg...

    SvaraRadera
  7. Åh mysi katt!

    Sv: Asså nu är det så att jag måste åka båt eller svävare (på vintern) för att komma till skolan, för jag bor TYVÄRR på en ö... Dock är det ganska så tur nu eftersom att jag slipper att gå till skolan idag haha ;)

    SvaraRadera