fbadd

lördag 9 april 2011

Congrats Mr. Mac!

 Igår var det födelsedagspartaj hos syrran då hennes kille fyllde år å sen fyllde dom mig... Detta tackar jag för!
Marcos eller Mr. Mac, datorsnille och lyssnare av hård musik, var på toknice humör och bjöd sen ut oss på puben!
I present gav jag honom en all inclusive kväll hemma i skogen, då ska bärsen flöda och grillmaten fylla tallrikarna...






Rock Blogg

Marc har en imponerande samling heta såser hemma och detta var en klar favorit, Zakk Wyldes signatureld på flaska... Riktigt fina grejer!


3 kommentarer:

  1. Gött med såna kalas! :-)
    sv:
    Känns lite nervigt, men ändå ok. Det är rätt son som rest till USA, den som är stabilast och har mest koll. När nån av de andra 2 är gamla nog att dra ut i världen kommer jag att vara mer nervös. ;-)
    Läst ditt mail och svarar snart. :-)

    SvaraRadera
  2. Man ska inte äta stark mat. Man kan dö! 8)

    SvaraRadera
  3. Bra present en all-inclusive kväll. Den present-idén snor jag rakt av.

    SvaraRadera