fbadd

fredag 29 april 2011

Made the news...

Titta till höger...

Ahhhh... En perfekt dag för lite röjning i trädgården!


Tog en sväng förbi systemet förut där kassörskan rodnade lite lätt och refererade till mig som "kändisen"... När jag undrade vad fan hon menade så kastade hon dagens tidning på mig och undrade vem i helvete jag trodde att jag är... Gött! Tänkte jag, en kassörska på systemet med smak för skön Rn'R... Men tji fick jag... Fick allt betala ändå.
Jaja... Hur som helst så hade den här artikeln smugit sig in i dagens avisa:

Massive Dynamics

Gött när hjulen snurrar!

7 kommentarer:

  1. Snabbköpskassörskan verkar vara en riktig pärla!

    SvaraRadera
  2. Ändå härligt med uppmärksamhet! Kingen! Grattis! 8)

    SvaraRadera
  3. Härligt att det går bra för er!

    SvaraRadera
  4. Kul! Du blir mer och mer lik The Dude för varje dag...

    SvaraRadera
  5. Coolt och lite snålt att du fick pröjsa ändå.

    SvaraRadera
  6. Åh, tack! :) Din blogg är jävligt härlig den med! Älskar dina redigeringar :)

    SvaraRadera