fbadd

torsdag 14 april 2011

Challange...

Blev utmanad av Grimgoth :)
Utmaningen går ut på att man ska berätta åtta saker om sig själv och sedan skicka vidare utmaningen till åtta andra bloggare. Här kan ni läsa åtta saker om mig:

1. Jag är rädd för: Folk som anstränger sig för att verka intelligenta...

2. Jag vet inte vad: Som får folk att utbilda sig i flera år för att sen spy galla över facebook om hur fuckat allt är (Var snäll å googla innan du ger dig in på något)

3. Jag har haft: Ett jävla roligt liv hittills och tänker fortsätta med det tills jag blir kallad ner i helvetet, väl där ska jag spöa skiten ur Hitler, Stalin, den jäveln som sköt Dimebag och alla andra jävla galningar ur vår pinsamma historia... Alltså... The fun never ends!

4. Jag har ingen aning: Om väldigt många saker men en sak är jag säker på, om vi fortsätter att spy ut skit i atmosfären och nita varandra pga orealistiska vanföreställningar så kommer det snart att gå åt helvete med hela skiten.

5. Jag är en expert: På att snöa in på saker.

6. Jag drömmer: När jag sover, när jag äter, när jag duschar, när jag jobbar... osv.

7. När jag är: fokuserad så är jag okontaktbar.

8. Jag är inte: Intresserad av att umgås med människor som gör sig till.

Jag utmanar: Micke, Tina, Vanadesse, Bumbi, Sin Sisters, Captain Awesome och Morwen


11 kommentarer:

  1. Haha! Jag hjälper lätt till där nere i helvetet :D

    SvaraRadera
  2. allt går åt pipsvängen..

    SvaraRadera
  3. hahahaha jag gillar din rädsla! haha. de är jag fan också rädd för!

    SvaraRadera
  4. Utmaningen antages...imorgon... :-)
    sv:
    Tack!

    SvaraRadera
  5. haha Jag gillar dina planer! :D 3:an. Jag är frivillig back-up.

    SvaraRadera
  6. Nä det är ju ganska tragiskt haha. Finns en hel del såna tanter ute.

    SvaraRadera
  7. woop woop. bloggträff i helvetet!

    SvaraRadera
  8. Mennäh! Får sätta igång med den direkt när jag kommer hem då. :P
    (Typiskt att så fort man inte är inne på nätet på två dagar händer något! ;)


    (Hade gärna kommit förbi med bärs nu i helgen, men är tyvärr lika pank jag.)

    SvaraRadera
  9. Hey! Om jag inte tar helt fel person nu, så kommenterade du en del när min blogg var rätt ny..(Då på blogspot) Välkommen tillbaka isåfall för många fler tips :-)

    SvaraRadera