fbadd

fredag 29 juni 2012

FUD!

Hey bloggvänner å allt annat gött patrask som fortfarande frekvent besöker denna förkastliga kultursida! Stort tack och skål på er!


Då jag alltså sett på statistiken att det finns ett helt gäng smakfulla medborgare som kikar till mig titt som tätt så tar jag till denna drastiska åtgärd:



 Eller "Friday Update Dammit!" om man så vill... 

Vad menas med detta? frågar du, jo... Vi kan kalla det för en självvald tvångshandling från min sida, ett sätt att göra fredagen lite mer ångestframkallande än den borde vara, eller bara mitt sätt att ge mig själv en spark i röven och liva upp din helg som på den gamla goda tiden... Alla hurrar!
Kanske kan det även bli ett såntdäringa modeord som typ "googla" eller "knas" eller "stockholm"... Ja, så kommer det att bli... Mark my words folks! Inom en snar framtid kommer alla att "FUDDA", kom bara ihåg vart ni såg det först!

Så vad händer?

MD jobbar för fullt för att få ihop plattan och allt pekar på att vi kan vänta oss en hyfsad försening. Nielsner var som bekant borta och levde hippieliv i staterna i tre månader...
Slingan har just gått å skaffat sig ett treveckors dygnet-runt kneg med en timlön som inte gör en kyrkråtta avundsjuk...
Anakin visar god stil och försvinner bara bara lite då och då...
Jag försöker stanna vid mina sinnens fulla bruk för att hålla ihop skiten!
Gör jag ett bra jobb? Nej!, men så är vi alla såna lyckliga kompisar när vi möts också... Det är värt nåt det me' tror jag...

Nu till fredagsgarvet jag lovat...
Denna har jag försökt att få ut till mina FB-Vänner ett par gånger nu, helvete va bra den är!



Fullständigt genial herre! Tänker köpa alla hans skivor och se till att aldrig missa ett gig!

Nu tar jag och lägger mig en stund igen för att orka med fredagskvällens alla äventyr!
Ha en riktigt skön helg och ta hand om varandra!
Ses nästa fredag senast... Promise!

5 kommentarer:

  1. Amen fucking finally! :D FUD kan ju vara ditt bästa påhitt nånsin!

    SvaraRadera
  2. Haha vilken snubbe, är det så där du är när du ska öva in riffen. Kul att se dig tillbaka.

    SvaraRadera
  3. FUD is the way to go, brother! :-)
    Ser fram emot många fler FUD´s!

    SvaraRadera
  4. Njuter av min semester i fulla drag och hoppas du har en bra sommar, broder! :-)

    SvaraRadera