fbadd

lördag 20 oktober 2012

Mindghost

Yo!

baksmälla

Idag kan man lugnt säga att bakruset präglar min morgon... Just krälat ur sängen och halvt sittande, halvt liggande intagit en kopp mikro-kaffe till tonerna av radion som stått på sen igår.
En tom JD-Flaska påminner mig om gårdagens försök till att kurera den helvetesförkylning jag åkt på, fungerade det? Alldeles för tidigt att säga!
Just nu mår jag verkligen för jävligt men i å för sig... När jag tänker på det... Förkylningen känner jag ju faktiskt inte av... Kan förstås gömma sig bakom det giftiga molnet som fyller min hjärna eller bakom det lätta illamåendet!
Framtiden får berätta, den som lever får se å så vidare!

Här kommer helgens themesong!
Replokals-delar-polarna har just släppt sin första officiella video och dom har gjort ett jävla bra jobb! Så kolla in den!

Mindghost med "The Plastic Generation":



Se nu till att DELA den på era facebooksidor och bloggar, det är dom värda! Dels för att det helt enkelt är bra skit och dessutom vet jag vilket slit dom har lagt ner på projektet!

mindghost

Nu när ni har delat skiten och genom denna enkla görning redan gjort helgens goda gärning så är det fritt fram att svina precis hur mycket som helst! Så ut med er på gator och torg och gör livet svårt för era medmänniskor men håll er borta från skogen för här ute skjuter vi skarpt! Bara så ni vet!

2 kommentarer:

  1. Tufft med bakfylla, broder....
    Men det brukar finnas ett slut på det också, även om det känns som det ska vara för evigt. :-)

    Rock on!

    SvaraRadera
  2. Fan va nice dessa var!
    Tack för tipset!

    SvaraRadera