fbadd

måndag 27 september 2010

Back to the grind...

Haft en störtskön helg, döds på Backstage i Trollhättan, renovering av yxorna och första utkastet på hemsidan har kommit... Det går bra nu!
I lördags bjöds det som sagt på stenhård Metal i Trollhättan. Den totala bristen på syre i den lilla källarlokalen hindrade knappast Lidköpings grabbarna i Insomnia att leverera ett tight, brutalt energiknippe rakt i ansiktet på åskådarna. Riktigt bra jobbat grabbar!
Igår var det möte med Webmastern, hemsidebyggandet är äntligen igång på allvar och det ser mycket lovande ut (Thanx Anna!)
Efter att ha strängat om, bytt en sönderslagen stämskruv och allmänt putsat upp mina två skönheter så var det dags att köra igång med inspelningarna igen, fan va skönt!
Ser fram emot slutmix, kanske två veckor kvar tills inspelningarna är klara och då kör det igång på riktigt!
Stay with me folks, ni är dom sköna lirarna som var med från början!

Quote of the day: "You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.-Tyler Durden (Fight Club)

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

13 kommentarer:

  1. Resan skulle jag absolut inte missa. Då får gubbarna tyvärr stå tillbaka och jag får hålla tummarna att de kommer tillbaka trots åldern.

    Trevligt med en rockig blogg!

    SvaraRadera
  2. Kul med en kille som skriver rockblogg!

    SvaraRadera
  3. Jaa, men det är ju så lätt att det blir så! Inget jag direkt klagar över, om vi säger så! ;D

    Jag tror den ligger på runt 800 kronor, så det gäller att inte låta polisen se en haha.

    Tack själv, fler rockbloggar behövs!!

    SvaraRadera
  4. Haha, ja, jag menar det ;)

    Ska kika igenom din blogg :)

    SvaraRadera
  5. Vilken titt? Haha jag har aldrig varit in här vad jag vet. Men det kanske var ett "tack för titten" i förskott för nu har jag minsann varit det ;)

    SvaraRadera
  6. sv: haha! filmen var totalt jävla värdelös i alla fall. Känns inte som om det låg värst mycket tankeverksamhet bakom ;P

    SvaraRadera
  7. Ja man ska stå på sig! Jag bryr mig sällan om vad folk tycker om mig. jag är tillräckligt säker på mig själv :) Dock som sagt var utan att se ner på andra eller trampa nån åp tårna :)

    Hoppas du får en grym helg!

    SvaraRadera
  8. sv: det blev några skjuta-zombies-spel, ett krigsspel, ett rpg-spel och sedan två spel med übersöta draken Spyro ^^

    SvaraRadera
  9. Sv: tackar så mycket, och ja det stämmer det du säger, inte tur här inte, it's pure awesomeness! ^^ btw, såg att du gilla slash snakepit, its NAAAAAAAAJS!! Bästa låten? Aint life grand eller mean bone enl. mig.

    SvaraRadera
  10. Men AJ?! Galning att pierca nyckelbenen. Örat har ja fixat själv men aldrig nåt annat haha. Jag e oxå nickelallergiker men d blev jag som liten av att ta hål i öronen på normalt sätt så det känns som d e skitsamma om man gör d sj eller proffsigt. Det kan hända ändå =)

    SvaraRadera
  11. sv:
    Det är en svensk/dansk deckarserie som håller på att spelas in och den inleds med att ett lik hittas mitt på Öresundsbron.
    Jag har bara en liten statistroll i serien och spelar kriminaltekniker, men det är kul. :-)

    SvaraRadera
  12. sv: ja där ser man.. flytta ut i skogen skulle jag själv aldrig göra men bra att du trivs :)

    SvaraRadera
  13. sv: har spanat in Jak and Dexter - verkar rätt kul :)

    SvaraRadera