fbadd

måndag 29 augusti 2011

Lot to do...

Idag har jag häcken full...

Ska dra iväg å hjälpa en polare me lite grejer, ta en sväng förbi biblioteket, plocka upp nycklarna till nya repan, svänga förbi morsan å farsan och även försöka komma igång med lite ny musik...
En jävligt dålig dag att vakna kl. 14 alltså...

   Å andra sidan så satt jag uppe i natt å fick lite gjort med bloggen, kolla in den nya raden med länkar strax över inlägget... Där kan ni hänga med på vad jag sysselsätter mig med för populärkultur, ni kan förstås betrakta det som tips men egentligen så är det en vägvisare i rätt riktning när det gäller att omge sig med rätt grejer... Så om du tycker att det jag läser/ lyssnar på/ spelar/ Tittar på är skit så har du nu chansen att ändra dit felaktiga tyckande och bli en skön jävel du med... Fan vad jag är snäll!

   Nu har jag inte tid att sitta här längre så ta å kolla in den här grymma videon och glöm inte att rösta i omröstningen till höger...
See ya!



4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en sån där rad...men jag lyckas inte fatta hur man gör

    SvaraRadera
  2. Sv: Den heter Queen - The days of our lifes! Den gick på 1an för ett tag sedan, den finns dock inte kvar på deras hemsida.. så du får vara lite busig och ladda hem den! Riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack, ska kolla in den

    SvaraRadera
  4. Coolt med en sån rad, vill jag också ha. :-)
    sv:
    Ja, det blev riktigt lyckat!

    Ser fram emot din text. :-)

    SvaraRadera