fbadd

lördag 27 augusti 2011

Nice shit...

Hey!
Hittade den här sköna dängan i det smått fantastiska spelet Alan Wake för nån vecka sen...



Bra låt, bra lir och bra mycket träsmak i röven efter att ha suttit 10 timmar frenetiskt spelande i studiosoffan två dar i streck... Klart värt det dock för som sagt... Bra skit!
Kan rekommenderas till alla som har ens ett uns smak och särskilt till dom som gillar psykologiska thrillers a' la Stephen King...

Alan Wake

Spelet utspelar sig ute i skogen hemma hos mig så det var gött skönt att mitt i natten gå dom 30 metrarna från studion in i huset beväpnad endast med en ficklampa och ett överlägset manligt mod, för sån är jag, hård som sten... Kallingarna håller inte med...

Fick ett gött samtal idag (igår) från Björn som ska lämna över nycklarna till nya repan, tydligen så kan vi få tillgång till lokalen redan på måndag så det blir en del grejandes i början på nästa vecka... Bilder kommer upp så fort det hänt nåt gött!
Detta firas med en dänga som jag skrev till Vänersborgs hockeyklubb i sommar... Om dom nu vill ha den... Who knows? Den heter Collision och är  menad att skrämma skiten ur motståndarna...

Play it LOUD folks!

Collision by WoodsmanFred

Nappar dom på grejerna så ska det på lite mer körer å sen ska skiten mixas till en så kompakt enhet att dess gravitation suger in motståndarlaget och spottar ut dom i helvetets jävligaste nivå... Haha, that's how it works folks, tror ni mig inte så se "Event Horizon"en av världens bästa filmer och helt sann från början till slut...

6 kommentarer:

  1. Sv: Hehe, that's true...men vem fan orkar vänta i tio år?!

    SvaraRadera
  2. Jag spelade det precis när det kom ut, skoj spel! Ser dock fram emot Modern Warfare 3 som snart släpps, samt Bioshock 3 som släpps nästa år. Ojojojoj! :D

    SvaraRadera
  3. Ooooh Ett spel. Det har jag tänkt spela. Läänge. :D

    Vad tyst du varit. Kom inte och säg att du har ett liv! ;D

    SvaraRadera
  4. Fredrik: Som sagt... Det kan rekommenderas!

    SvaraRadera
  5. Fredrik: Som sagt... Det kan rekommenderas!

    SvaraRadera
  6. Fred, varför skriver du samma sak två gånger? Är du full nu igen?

    Jag vill spela Alan Wake, som satan, tyvärr är jag alldeles för ointelligent för TV-spel. Det är säkert. Och jag skäms över det.

    SvaraRadera