fbadd

fredag 26 augusti 2011

Reboot...

Yo!

Stora dagen är här, dagen då jag blåser liv i den gamla bloggen för att återigen integrera med alla er läsare där ute i limbo, nånstans mellan dröm och skämt, i det som vi till vardags kallar för verkligheten...
   Uppehållet blev bra mycket längre än jag hade tänkt mig, egentligen så var det helt oplanerat men ändock fan så välbehövligt.
   Ny energi behövdes fångas in, tämjas och sedan injiceras i blodomloppet, ett vetenskapligt förlopp som är alldeles för komplicerat för att tas upp här... Fan... Jag fattar det inte ens själv, jag bara gör det utan att tänka, som att andas eller att sparka reflexläkaren i skrevet när han intagit en ovis position under knäknackartestet, ja... Det heter så, det har jag sett på Dr. Quinn...

Ni fattar vad jag menar... Såhär ser i alla fall arbetsytan ut under processen...

Fredrik Alm

Mer saker har förstås hänt men jag väntar med att skryta om dom till senare, det är inte alltid jag är så jävla briljant så det känns klokt att vänta lite med godbitarna till framtida inlägg... Här har ni i alla fall en skiss av en ny låt som går under arbetsnamnet "The Crash" och skruva upp volymen av respekt för grannarna... Dom vill ju oxå höra!

The Crash by WoodsmanFred

Nöjd med det mesta utom introt som jag ställer mig tveksam till... Kan vara en soundfråga och antagligen så ger det sig i repan... På tal om den så flyttar vi in i ny lokal nästa helg, känns fan så gött då vi stått utan under sommaren, ett problem som visade sig vara jobbigare att lösa än väntat men är man petig så är man, nu är skiten löst och det ska bli så jävla gött att sparka igång maskineriet igen!

Förresten... Gilla oss på FB, det är bra för djuren!

See Y'all rockaz soon!

4 kommentarer:

  1. Alltså, skägget har vuxit...

    SvaraRadera
  2. Gött och se dig igen, rockbroder! :-)
    Du har varit saknad!
    SKÅL!

    SvaraRadera
  3. Säg till när du är redo för ditt gästeri hos mig...
    Det är fortfarande du som får äran att vara först. ;-)

    SvaraRadera