fbadd

tisdag 6 mars 2012

Blood n' inc...

Snart dags att hoppa in i kärran å köra in till stan för att fortsätta med den gamla helarmen som tattoomeistro Dennis håller på med, det var nog sisådär 5 år sedan jag var där nu och jag e' gött trött på konturerna som gaddningen bestått av... Därav inga tatoobilder hittills på bloggen men det ska det bli ändring på!
Var förresten på mässa i Trollhättan i helgen "Tattoo Meltdown", hade lite svårt att fatta vad man egentligen gör där men fan va många helsköna människor jag träffade, fick även 5 min med arrangören Mardo och ett eventuellt gig med självaste Massive Dynamics på nästa event bestämdes, känns som ett helrätt forum för bandet så jag håller tummarna!

Fan va tiden flyger... Dags att sticka och möta smärtan som en man, bjuder på denna godingen tills vi hörs igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar