fbadd

onsdag 7 mars 2012

Oh glorious pain...

Ahhhh... En natt med riktigt lite sömn, självförvållat visserligen men ändå!

alingsås tatuering
Dennis working his magic
Två timmar i stolen är en alldeles lagom session i mitt tycke och ett par folkisar+ett par glas rött är utan tvekan det rätta sättet att fira in armens fortsatta utveckling...
HELLYEAH! Fan va jag sett fram emot detta, nu kan jag snart låta herr papparazzi fota mig från vänster oxå, va glad han ska bli!


Idag ser armen ut som nåt från den ekonomiska kannibalens kylskåp...

rockblogg
Arm or ham?

Skönt med tatuerare som fattar vad man menar. Med mina lätt diffusa förklaringar om önskat slutresultat så är det alltid ett gamble om artisten verkligen förstått vad jag är ute efter... Dennis är en av dom som snappar upp minsta signal från kunden och levererar... Göttans!
Jag har mött min fair share av dryga tatuerere i mina dar så det är skönt att slå sig ner hos en vettig snubbe, föredrar en något grötig engelska framför en självcentrerad know it all varje dag i veckan!

Och nu ett par spelrecensioner:

Som ni knappast missat så var jag den som stod först i kön för att hämta ut Sonys nya bärbara monstermaskin PS Vita och damn vad den lilla jäveln levererar! Ett måste för alla ångestfyllda skitdagar som tenderar att dyka upp då och då...
Bristen på bra spel är däremot tyvärr en faktor vid varje release av en ny konsol (åtminstone för oss som gäspar åt sport och bilteman) men ett par guldklimpar har jag förstås snokat reda på...

By the way, jag sätter inga betyg på spelen i bloggen utan nämns dom här så är det för att de är värda att nämnas...

Uncharted: Golden Abyss



Luta dig tillbaka och lek Indiana Jones i ca tio timmar, levererar precis allt som man är ute efter i ett spel som det här men visst föredrar jag att vara ute på äventyr med Lara Croft... Det säger sig självt, bättre att det guppar strax under hakan än i skrevet under striderna, det tycker du oxå!

Rayman Origins



Se introt! Det sätter nivån, en fröjd för ögat, bra kontroller, perfekt svårighetsgrad... Skitbra helt enkelt! Det enda problemet är förstås att konsolen är kontrollen och lusten att drämma skiten i närmsta tegelvägg efter 100 misslyckade försök är svårhanterad... Farligt är fan ordet!


Nä, nu ska plasten av armen och sedan väntar ett välbehövligt besök i duschen!

4 kommentarer:

  1. Göööööttt ;) Ska hålla tummarna!

    SvaraRadera
  2. Shit vad jag längtar efter att tatuera mig igen!!! :-P

    Önskar dig en riktigt bra helg, broder! :-)

    SvaraRadera
  3. Fred! Nu har jag funderat och kommit fram till följande: Jag tror inte att jag skulle plocka dig om du vore en blomma. Du är fin och duger som du är. Trots att du är skäggig.

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt bra helg, broder! :-)

    SvaraRadera