fbadd

torsdag 26 maj 2011

The bungalow part 2...

Hellyeah! Andra seglet är på plats och ett par sidor sitter nu oxå där dom ska... Kallar kreationen för The big bra... Har även lyckats städa ur diverse skräpmöbler så nu är det gött me plats här inne... Nice!




Några snören ska klippas till, oxå in me lite plastmöbler så får det lätt plats 18 pers och med lite tillämpad hjärngympa så kan jag nog klämma in upp till 22... Sen e måttet rågat, kommer det fler så får dom sätta sig i studion och va med genom videochat...
Har jobbat till tonerna av bandit-rock idag och jag måste säga att dom håller en extremt varierad kvalité, mycket bra grejer blandat med förbannad lögn. Emellanåt påstår dom att dom kör mycket ny musik, då lägger jag ner hammaren och bankar huvudet blodigt mot närmsta vass kant...
Skickade lite ny musik till dom en gång men antagligen blev det nåt fel... Eller så missade jag deras oerhört positiva svarsmail... Ska ta å kolla bland skräpposten!

Be cool!

7 kommentarer:

  1. Ser ju riktigt fint ut det där. En dag ska jag också bygga mig en bungalow. Ska bara fixa allt det där andra först.

    SvaraRadera
  2. Ser ju grymt bra ut!

    ...och hoppas dom får upp öronen för er, vore kull att höra er på radion!

    Blir det någon festival i sommar, på scen eller som publik?

    SvaraRadera
  3. Din bungalow alltså... innan sommaren är över har jag ollat den.

    SvaraRadera
  4. Looking good! :-)
    Ha en riktigt bra helg! :-)

    SvaraRadera
  5. Länka till några av era låtar :) Hittar er ju inte!

    SvaraRadera