fbadd

måndag 23 maj 2011

Monday...

Yo bloggvänner!

Vad händer idag... Ingen aning faktiskt, fortfarande som en säck potatis sen i lördags men nu med en liten känsla av tristess i kroppen så nåt lite halvkreativt lär behövas för att jag inte ska sjunka ner under jorden... Studiostädning brukar fixa den biten och det kan fanemej behövas!

Igår kom mormor förbi med lite tomatplantor som hon drivit upp:


Sjysst som fan då jag själv glömt att plantera dom små gynnarna, om ni inte tycker att det känns tillräckligt rock n' roll med grönsaksplantering så har ni uppenbarligen missat den här:


Japp, det är det resultatet jag är ute efter... 
Sen ska jag släppa lös dom på mänsklighetens avskräde så att det tillslut bara finns goa gubbar å sköna brudar kvar... Min plan är idiotsäker!
Nä... Nu ska jag hitta på nåt roligt...
See Y'all later!

1 kommentar:

  1. Hahaha, hoppas du lyckas bättre då än vad den filmen gjorde ;)

    SvaraRadera