fbadd

torsdag 12 maj 2011

Hellyeah!

Look up Bloggers!


Jag har hackat igen och skapat en skylt... Det sjuka är att om man klickar på den så kommer man direkt, utan omvägar, till GP-scen... Helt sjukt va begåvad jag är!
SESÅ... Testa den nu då... Och när ni ändå är där så glöm inte att klicka tummen upp för er kära skogsmans band Massive Dynamics!

Här har ni min hackerstudio:

Den är belägen långt ute i ingenmansland där FBI och kronofogden omöjligtvis kan hitta mig... Ahhhh... härliga frihet!

4 kommentarer:

  1. Röstat :) Men nu vill vi har lite längre blogginlägg tack!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar arbetsplats! :-)
    sv:
    Jepp, det var en otoligt häftig upplevlese!!!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag gett er tummen upp! :-)

    SvaraRadera
  4. Röstat :)

    sv: Tack så mycket :)

    SvaraRadera