fbadd

måndag 23 maj 2011

Strange statistics...

What´s up with thease statistics?

Strange... Feel free to leave a comment!

Har i och för sig en minneslucka från kl 21 i lördags till 11 på söndag så rent teoretiskt så kan jag ju ha hoppat på flyget till USA och gjort nån sorts hypereffektiv PR-turné för bloggen i halvt medvetslöst tillstånd men oddsen för det känns inte direkt särskilt stora... Oerhört märkligt detta... En annan teori är förstås att mina läsare har packat sina väskor och dragit till LA allihop, i så fall så vill jag veta vad ni har för er för sköj!
Se till att göra mig ordentligt avundsjuk nu, jag använder alla dåliga känslor jag lyckas samla på mig till att skapa musik så gör mig gärna förbannad och ledsen på samma gång!
Eller nej förresten... Jag ångrade mig, gör inte det...

Såg klart sista säsongen av Heroes igår, ett typexempel på att det är bra att vara ihärdig då den serien tappade oerhört mycket brahet efter första säsongen men hämtade upp det rejält igen i slutet av sista. I å för sig så är Zachary Quintos tolkning av Sylar helt briljant rakt igenom men det kändes som att det tog lite för lång tid för skaparna att knyta ihop säcken, och det sjuka är att nu när det är slut så vill jag ha mer... Strange!
Jaja... Det finns mycket bra grejer kvar där ute i etern... Nya versionen av V är sjysst, Fringe är förbannat bra, en ny säsong av The walking dead är på g och dessutom så hittade jag en fortsättning på en lite småball serie som jag följde för många år sedan...



Första avsnittet gav mersmak!

1 kommentar:

  1. Jag måste med få tummen ur och kolla det sista på Heroes. Och Lost.
    The Walking Dead s.2 ser man fram emot! Torchwood har jag med sett lite av, men följde det aldrig när det gick på tv tyvärr..

    SvaraRadera