fbadd

torsdag 5 maj 2011

Lot to do...


Ett par vänliga själar har undrat om jag gick å dog efter valborg... Så är inte fallet men det känns gött i hjärtat att ni frågar! 
Anledningen till mitt halvkassa uppdaterande är att jag grävt ner mig i jobb och kommer antagligen att få slita som ett djur ett par veckor framöver... Ett hemligt projekt är i sin linda och det tar upp det mesta av min tankeverksamhet.
Annars är allt precis som vanligt, fullständig katastrof i kassan och tokjakt efter röster i den förbannade metrotävlingen.... Det sista har jag förresten lagt lite på is då Facebookvännerna tagit slut och ni har varit såna hjältar å ställt upp på bandet! All my love to you!
Vi gled ner från topp 50 för ett litet tag sen och får nu hoppas på att juryns smaklökar inte kollapsar vid kontakt med vår lätt svavelosande rn'r...
På tal om lök, här har ni dagens frukost:


Pyttipanna från Eldorado... Om man steker dom små tärningarna kvickt på hög värme så får dom en lätt bränd yta utan att förlora isen i mitten, rekommenderas varmt!

8 kommentarer:

  1. Fan vad gott att höra att man kan behålla isen i mitten OCH få en bränd yta, detta måste jag prova på allt jag lagar från och med nu.

    SvaraRadera
  2. mahahahha! jag gillar frysta delikatessköttbullar.

    by the way ang din kommentar. jag antar att du tog åt dig med tanke på att du postade liknande kommentar för ett tag sen. det var inte dig personligen jag syftade på. snarare idioter man gång på gång på gång får förklara för hur jävla irriterande det är att göra gratisreklam för deras patetiska bajsbloggar när jag kan få betalt för min egen reklam. jag samarbetar gärna med sköna typer. speciellt sköna typer med bra musiksmak!

    SvaraRadera
  3. Ja d vart skit bra. Nu har vi köpt nya utemöbler också. Ska snart slänga upp en bild på bloggen.
    Vi köpte det på byggmax. Tror allt gick på under 1000 lappen.

    SvaraRadera
  4. Gött att du är tillbax, rcokbroder! :-)
    Ja, ibland är det bara FÖR MYCKET att göra!
    sv:
    Hade varit kul att se dig här nere, men det får bli när du ska stå på scenen istället. :-)

    SvaraRadera
  5. Den frukosten skulle inte jag vilja ha. Jag är inte mycket för riktigt mat på morgonen.

    SvaraRadera
  6. jag vågar inte ens tänka tanken hur mina barn ska revoltera mot mig.. nykterister med "löfte om att vänta med liggande"-ringar som lyssnar på kristen vispop och röstar på miljöpartiet kanske.... jag ryser..

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt bra helg, rockbroder! :-)

    SvaraRadera
  8. Jag ber om ursäkt för att jag missar dina inlägg. Jag vet inte varför, eller vem jag ska skylla på... Reinfeldt? 8) Mig själv? :(

    Hur som haver, nu jävlar ska jag skärpa mig.

    Men inte för du har tagit dig igenom Firefly. SE DEN NU! ;)

    SvaraRadera