fbadd

fredag 13 maj 2011

Wazz up...

Look up ya'll!


Helvete va blogger har krånglat det senaste... Dom verkar ha slarvat bort det senaste inlägget, sugigt som fan...

Hur som helst så har jag hackat till mig en ny skylt under headern... Klicka på den så tas ni med ljusetshastighet till GP-scen där ni kan slänga upp tummen för bandet, bara att klicka å tumma upp Massive Dynamics ett snäpp... Gött som fan!

Här är dagens diet:


Blandad kompott av bärs å skumpa... den här nya Norrlands var en riktig höjdare måste jag säga... Festlig flaska och ett lättdrucket innehåll, 5/5 från mig, kommer nog att sätta sin prägel på denna sommaren!


5 kommentarer:

  1. Slightly irriterad på blogger då jag ägnade flera timmar att skriva ner gårdagens inlägg. Och nu är det borta!! Men jag såg att de jobbar på att lägga ut inläggen igen, så kanske kommer det tillbaks. Såg föresten att de tagit bort mina senaste kommentarer också. Tack för din uppmuntran. Det är alltid skönt med lite beröm när man tvivlar. Jag har också köpt den där norrlands, det var en så gullig flarra så jag kunde inte motstå. Ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  2. sv:
    Ja, min senaste kommentar är också bort tydligen. Blogg.se var också strulig för inte så länge sen. RIKTIGT störigt!!!
    Anytime Fred! Stöttar gärna det som är bra!
    Svårt att jämföra den häftiga filmupplevlesen med nåt jag sett senare, för det var så nytt och häftigt då. Minns ännu min fascination över detta rymdskepp som gled in i bild och aldrig verkade ta slut i inledningen av filmen.
    Riktigt häftigt!!!

    Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  3. Sv: ja absolut jag rekommenderar den boken skarpt :)

    SvaraRadera
  4. jaaa, vad hände..?

    fan, hoppas på gp nu. vore förbannat kul att få se er.

    SvaraRadera
  5. Köpte du denna Norrlands på systemet?
    Kostar?
    Lägg ut bild på hela flaskan?

    Trevlig Fredag!

    SvaraRadera