fbadd

onsdag 1 juni 2011

4 days in wonderland...

Hey!

Fan vilken hälsovurpa jag råkat ut för... Struntade i varningssignalerna på lördagsmorgonen och körde all in på kvällen, sedan dess har jag legat i feberkoma och bara lyckats klämma ur mig en och annan svordom mellan varven, men va fan... Det var värt det!
20 friska fantasifoster tittade in, drack sig rödmosiga och fina och spenderade sedan natten ute i skogen... Gissa om kalaset skapade kalabalik i universum? Ni blev förstås förvarnade... Senaste tidens monstervågor, vulkanutbrott och jordbävningar har bara varit sätt för moder jord att förbereda sig... Lite som stretching innan ett hårt träningspass, och hon stod pall vår gamla planet... Jag är imponerad!
Här kommer några bilder från början av kvällen, för att slippa inblandning från socialstyrelsen så publiceras inget från efter kl: 19:00!



Kolla in den här slipsen som Mart och Anna-Karin gav mig i present kvällen till ära:


Första pusselbiten i den uniform som skall ge mig tillträde till de fina salongerna, nu behöver jag bara en kavaj och ett par byxor, sen är jag outskiljningsbar bland alla miljonärer i Saint-Tropez... Ska mingla skiten ur alla dödstorra girigbukar... Ha ha, så snopna de ska bli!
Nä... Nu gick pulsen upp i 190, får inte hetsa upp mig på detta sättet, har ju för fan feber...
Uppdaterar igen nästa gång jag lyckas sätta mig upp!

4 kommentarer:

  1. Det kan lätt bli sådär när man inte är riktigt kry och dricker lite för mycket. Det där med att alkoholen tar död på alla bakterier stämmer inte.

    SvaraRadera
  2. Nu längtar jag ännu mer efter festival! Känslan av dina bilder förstärktes ytterligare eftersom jag kör Rob Zombies Meet the creeper på alldeles för hög nivå i mina lurar. Bra dag på alla sätt och vis!

    SvaraRadera
  3. Så antar att det itne blir SRF för skogsmannen då? GAAAH! Förstår att du e avis ;D Jag e fan avis på mig själv så mkt jag längtar haha ^^

    SvaraRadera