fbadd

fredag 17 juni 2011

Friday...

Hey dudes n' gals... 
Se till höger, där ligger nya låten Drown till allmänt förfarande... Eller förfogande eller vad fan det nu heter... Bara att slänga på den jäveln på högsta volym och kasta huvudet fram och tillbaka och fram igen... Tack som fan för all go kritik jag fått på den låten... Det värmer i hjärtat och vetskapen om att den kommer att sparka varenda pung i socknen när den körts genom MD-maskineriet får det att kännas ännu lite goare... Hellyeah, fredan e här och jag börjar bli lite bladig så det är nog bäst att jag håller mig kort så...

Skål bröder och systrar, ikväll festar vi som om det vore -99!!!


mariestad old ox

(Full är det nya nykter... Bara så ni vet...)

11 kommentarer:

  1. sv: jag är inte lite bortskämd.. jag är jävligt bortskämd. nästan så det blir pinsamt ibland.. om det inte vore så jävla najs.


    hoppas du är bakis idag! =P

    SvaraRadera
  2. svart är det gamla vitt.

    :D

    Sup inte ihjäl dig. ;)

    SvaraRadera
  3. SKÅL!!! ;-)
    sv:
    Tackar! Ja, vem som helst blir snygg i den uniformen. Hahaha

    Visst är han riktigt grym? Helt otrolig! :-D

    SvaraRadera
  4. Pantera är awesome! ska fan börja lyssna på dom när jag tränar :D btw, jag vann min första match !!!

    SvaraRadera
  5. svar: Man tackar som fan! ;)

    SvaraRadera
  6. Men tack som fan herr Skogsman ;D Jag e sjukt nöjd!

    Ja, nu börjar folk fylla på med bilder och inlägg om all swesomeness från SRF som du missade ;D hur känns det? ;) Jag är elak..jag vet,

    SvaraRadera
  7. Funderar på en ny del av bloggen med "gästbloggare". Intresserad av att vara premiärgästen? :-)

    SvaraRadera
  8. Sv: haha, ja, det är lungt Woodie :) No hurry.

    SvaraRadera
  9. sv:
    Tänkte köra första onsdagen i månaden med start 6/7. Vad tror du om det?
    Enklast om du skriver ihop ett inlägg och skickar det på mailen, sen lägger jag ut det då, plus eventuella bilder du vill ha med.
    mikey0100@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Ha en riktigt bra midsommar och en lika bra helg!
    :-)
    Rock on!

    SvaraRadera