fbadd

torsdag 16 juni 2011

New song...

Hey bloggers, se hur glad jag är...

Fredrik Alm

Svårt att vara nåt annat när man är så jävla snygg och skön... OK, nog med peppsnack...

Så vad händer? Jävligt mycket grejer som tyvärr inte resulterar i några pengar men det är så det är, har i alla fall kul som fan! Cyborgbygget fortsätter och en ny låt har mött dagens ljus eller nattens dis eller vad man nu ska säga... Slänger upp den här så ta gärna å kör en lyssning! Rykande färsk kan man lugnt säga, kanske sisådär 5 min gammal...

Fredrik Alm

Nu är det ju en demo-version så det ska till ett gitarrsolo å nån mer del men det fixas bäst i replokalen så det får vänta... Seså, släng igång den bara och upp med volymen för denna ska spelas HÖÖÖÖGT! 

Fuckyeah... Den jäveln heter Drown...


8 kommentarer:

  1. Ett sömnigt svar: Födelsedagspengarna kommer till nytta!

    SvaraRadera
  2. Jävligt bra låt :)

    sv: Benen är äkta ja. Sen finns det en del avgjutna fotavtryck och sånt. Jävligt intressant faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Bänd upp ett rejält solo så blir det ett mästerverk. Rock on !

    SvaraRadera
  4. sv:
    hehe, tackar!
    Och du får väl göra som jag och Nixon. "Denial..Denial" :)

    SvaraRadera
  5. sv: Det är riktigt coolt tycker jag. Utställningen håller på till 21 augusti, ifall du har vägarna förbi. 90 spänn kostar det att gå in. Så jättestort är det dock inte. Man går igenom allt rätt fort, om man inte vill läsa allt som finns att läsa. Då kan man lätt slå ihjäl nån timme där tror jag.

    SvaraRadera
  6. sv: jag har en ologisk fobi för att gräva i djurlik. typ när man gjort en hel kyckling i ugnen så måste nån annan plocka loss det vitaste vita köttet åt mig.. och så fiskränsandet.. paula fem år.

    SvaraRadera
  7. En riktigt go´ låt!!! :-)
    sv:
    Ja, vi ger verkligen järnet på scenen. ;-)

    Ha en riktigt bra helg, rockbroder!

    SvaraRadera