fbadd

fredag 11 mars 2011

Drinkin' Slots n' shuttin' the fuck up...

Herrejävlar va trött jag vart idag... Baksidan med att solen börjat komma fram antar jag, skumt att man ska bli helt jävla nedslagen av av några ljustimmar men det är samma visa varje år.... Inte för att jag klagar men eftersom att jag vaknade i soffan för en kvart sen så känner jag mig lite snuvad på några sköna fredagstimmar...
Jaja, fuck it... Detta är min day off och kanske så var det ändå dags sträcka ut sig lite på soffan!

Tar mig ett par kalla ikväll, det bjuds på Slots som enligt mig är en av dom OK:igaste import juicerna, välbalanserad sjysst öl utan några konstigheter skulle man kunna säga... Nu vet jag att det finns många där ute som skakar på huvudet i fasa men för mig så är det Carlsbergs Svarta Guld som går bort...

Missa inte att kolla in giginfon längst upp till höger och när ni ändå är i krokarna så glöm inte att ge oss ett klick på "Gilla-knappen" så att ordet sprids en aning...

Have a rockin' friday bloggers!


9 kommentarer:

  1. fan, vad gott. jag gör precis samma sak. findricker lite vin.

    sv; då är vi tre! jag och tatueraren tror det kommer bli jättebra. döskallar, träd, blommor, rök osv, m.m.

    SvaraRadera
  2. Ha en bra helg!!

    Det här behöver du inte svara på om du inte har lust, men vilken av de bandeau-erna (som jag hade i det inlägget du kommenterade) var snyggast?

    Rock on

    SvaraRadera
  3. asså... jag tänker alltid på senap när jag ser dom där ölburkarna. det finns väl för i helvete godare bärs? btw fick jag en flaska crabbies nerstucken i halsen för några helger sen. episkt god ingefärsbärs! (also called kärringöl).

    och jo.. jag fick mina jävla chips. har honom lindad runt lillfingret vetty ;D

    SvaraRadera
  4. Well.. Om du säger det.. Cheers!

    SvaraRadera
  5. Låter gott en fredagskväll. :-)
    Fredagshumorn hos mig är Robban Gustavssons "fulöl" Riktigt kul! :-)
    sv:
    Sorry men jag vet inte exakt alla städer den går i, går i 10-15 städer i Sverige.
    Sök på Google så kanske du hittar din närmaste.
    :-)
    Ha en riktigt bra helg, rockbroder!

    SvaraRadera
  6. Fred din padda!! Jag vill bara kika in har lite tvart och beratta att jag ar i Thailand. Just nu ar det cirka 30 grader varmt i skuggan och solen skiner som satan.

    Nej, nu har jag inte tid med det har. Jag ska ut och snorkla...

    Och ja... fy fan vad du alskar mig just nu, hahahahaha. Vi hors. :)

    Rock with your cock out

    SvaraRadera
  7. Haha som fan! Man kanske borde använda den oftare... Haha nej ^^

    Klart du ska till srf! gryyyyym lineup!

    SvaraRadera