fbadd

söndag 27 mars 2011

Vid from the gig...

Hey guys n' gals!
 

Förbannat gött drag igår på Henriksberg...
Idag har det mest handlat om att hitta den perfekta positionen i soffan men jag hann faktiskt slänga ihop en video från gårdagen oxå... Jävligt duktigt om jag får säga det själv!

En positiv grej är att vi träffa en skön fotoman som knäppte lite bilder under gigets gång, tack som fan Pontus!
Kolla in bilderna HÄR och om ni nån gång behöver en fotograf som är jävligt duktig och soft att jobba med så vet ni var ni ska vända er!





Sådär ja... Släng på filmen...





19 kommentarer:

  1. "Sucker Punch kommer från från regissören till Wachtmen och 300 kommer en film som rör sig i gränslandet mellan fantasi och verklighet."

    ang. Duff McKagan så om jag minns rätt så hade det med en nära-döden-upplevelse att göra.

    SvaraRadera
  2. WHOOOO :) Låter bra där Fred!

    SvaraRadera
  3. det där såg ju kalas ut och lät jättebra. grattis!

    sv; mja, jag vet inte om jag är så snäll. "känner" inte tillräckligt många bloggare för att utföra en utmaning. ;)

    men fred hur blev det med the big 4? skulle du dit?

    SvaraRadera
  4. Nice! Synd man inte kunde komma. Men det blir nog inte problem att se er framöver! ;)

    SvaraRadera
  5. tack för länken till lisette, hoppas hon vann den där tävlingen :)

    är de du och ditt band som spelar? lät bra iaf :)

    SvaraRadera
  6. Skön video du har fått till.
    Ser ut som att ni hade kul där.
    Klart grymma bilder som Pontus fick till där.

    SvaraRadera
  7. Awesome! Kanonbilder och video! :-D

    SvaraRadera
  8. håller tummarna och håller med.

    SvaraRadera
  9. Det röckar och röllar !!

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja det får vi hoppas! :)

    SvaraRadera
  11. Det är alltid så före mig, att hitta räött positon i soffan hehehehe

    SvaraRadera
  12. sv:
    Ville passa på och tacka för kommentaren igår, den värmde.

    Kan du skicka ett mail till mig som berättar om ditt band, skivsläpp (med omslag och tracklist) och en youtube länk?

    SvaraRadera
  13. Awesome bro! Jävligt awesome. Soft och ändå gungig låt. Ni kommer gå förjävla långt!

    Keep it up!

    Stay true. Stay awesome!

    SvaraRadera
  14. Både ser bra ut och hörs bra. :-)
    Ser fortfarande fram emot er Skåneturné. :-D
    sv:
    Trist med snö, men jag tror våren kommer till dig också tids nog. Bara håll ut! :-)

    SvaraRadera
  15. Inte riktigt min stil av musik, men låten var rätt bra.

    SvaraRadera
  16. Skön video och jävligt bra bilder :)

    SvaraRadera