fbadd

lördag 26 mars 2011

What a day!

En kortis...
Grymt skönt gig på henriksberg ikväll! Oerhört nice när det flyter på ordentligt, skillad ljudtekniker och allmänt proffsig personal tillsammans med en hängiven skara lyssnare gjorde kvällen till en riktigt skön upplevelse... Underbart när folk i publiken sjunger med i texterna... Kanske världens bästa känsla!
Här jämte ser ni hur jag spöar skiten ur Nielsner på biljard... Inte så smart kanske då han är världens sämsta förlorare, det kombinerat med att jag antagligen är världens sämsta vinnare resulterar allt som oftast i jävligt sura miner...
Stort jävla tack till alla i bandet, Hannes, John, Nielsner... You guys fuckin' rock!


4 kommentarer:

  1. Härligt att höra! :-)
    Känns riktigt gött när man har publiken med sig så.
    Kom på ett ställe till att lira på här nere i Skåne och det är Brandstationen i Svedala. :-)

    SvaraRadera
  2. Jo'ru... att du är en dålig vinnare har jag surt fått erfara. Remember The Tavla. Jösses vad du gned in den segern. Jag lider med Nielsner :)

    SvaraRadera
  3. Måste säga att jag lyssnade på Unite av er idag och fyfaaaaan vad bra den är!!!

    SvaraRadera