fbadd

torsdag 17 mars 2011

Satan...

Satan...




- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. precis!

    sv; jag kollade på hela twin peaks serien på bara någon vecka och jag var hellustig hela den veckan. drömde om laura och log ladyn. sinnes!
    jag ska ge dom en chans!

    ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev en kort grillsäsong i år.

    SvaraRadera
  3. Äntligen lite mer snö!

    sv:
    precis den känslan fick jag lite med över just filmen " I Am Number Four".

    SvaraRadera
  4. Satan?

    Man kan grilla i snö. Tro mig. 8) Grillsäsongen tar aldrig slut. ;)

    SvaraRadera
  5. jävla idiot snö ..

    en dag var det sol så jag tog på mig vårjacka o vårskor, nästa dag när jag skulle åka hem vard et snö och regn ..

    SvaraRadera
  6. Ja, vi fick lite snö här nere också. Skit.
    Jag hade planer för att göra premiärhojturen till jobbet snart. :-(
    sv:
    Hahahaha
    Jag kunde bara ge honom credit för att han gjorde sin far svarslös. Det är inte många som lyckas med det. ;-)

    Ha en riktigt bra helg, rockbroder!
    Ska du se Maiden och Metallica?

    SvaraRadera
  7. Jag är tillbaka i Sverige igen. Det suger kuk. Hoppas att du mår lika dåligt som jag gör. Säg att du lider... snälla... erkänn.

    SvaraRadera
  8. Fan vad förbannad jag blev när det snöade i förra veckan. Nu får det fan vara nog, så jag hoppas verkligen att snön håller sig borta i fortsättningen

    SvaraRadera