fbadd

onsdag 9 mars 2011

Tuesday brainkiller...

Igår var det fest... 
10 grabbar, 10 flaskor, många garv å en å annan vurpa... Skönt att nollställa hjärnan emellanåt!
Bilden är tagen tidigt på kvällen och efter detta rådde ett stenhårt kameraförbud, viktigt i dessa tider då allt dumt sprids som en löpeld över alla sociala medier...

Sickan, Hannes, Captain Morgan osv...
Halvroligt att vakna i morse... 
Ikväll gör jag minsta möjliga och imorn är det tänkt att köra igång på gymmet igen, dags att komma i form inför sommaren för man har så jävla mycket roligare om man har lite kondis...

8 kommentarer:

  1. men vad tusan, lever du? trodde du hade dött eller värre.

    passa på att köpa biljetter nu genast helst. de håller på att sina.

    SvaraRadera
  2. Nice som fan med våren, särskilt med förgroningen av allt som går att äta.

    SvaraRadera
  3. välkommen tillbaka! vi började undra vart du tagit vägen, skönt att se att du är vid liv.

    SvaraRadera
  4. hahahahah man undrar vad du gjorde för bus egentligen? ;) anyway... JAG SOMNADE! så jävla keff man är. men lemmy is always lemmy. kan han ens bli dålig?

    SvaraRadera
  5. Så jag tar det som att du ska till SRF dådå ^^?

    SvaraRadera
  6. Lite kapten är aldrig fel! :D

    SvaraRadera
  7. Gött med lite härdsmälta i huvudet ibland.
    Mindre gött dan efter... ;-)

    SvaraRadera
  8. Mitt i veckan så där bara? :) Nä, jag är ingen moralkärring, jag bara låtsas.

    Sv. Gällande Fidelion som du frågade om så har jag den "lilla" varianten, men jag är svinnöjd. Sätter luren i den när jag skall knoppa, har en app igång så att den fungerar som klockradio då.

    Den är ju kopplad till min dator, så när jag stänger av Fidelion så startar iTunes om datorn är igång och telefonen sitter i.

    Laddar samtidigt. Så, man gör ofta två flugor på smällen när man är i farten. :)

    Det är även batterier i den, så jag kopplar ur den och plockar med den till köket så jag får metal vid matlagning. Maten smakar så mycket bättre sen, tror att Fidelion kryddar maten om musiken i den är rätt. :)

    Luren laddas dock inte när man kör Fidelion via batteri. Så då gör man bara en fluga på smällen, om man nu inte lagar mat samtidigt eller gör nåt annat trevligt.

    Duger mitt svar? Nej, jag jobbar inte för Philips, tycker bara att det är en bra grej.

    Ha de! \m/

    SvaraRadera