fbadd

torsdag 31 mars 2011

This calls for a celebration!

Check it out!


 10 000 besökare... Hellyeah! Detta måste fanemej firas med pompa å ståt...
Tyvärr så är vinkällaren länsad men titta var jag hittade i kylen...

En slatt folkis som blev över efter min å Nielsners ölkväll i fredags... 
Plastad och fin är den så man kan nästan säga att den är nyplockad, eller åtminstone jämföra den med fallfrukt som legat ett par dar!

Känner mig så jävla generös idag så jag bjussar på ett track från nya EP:n...
Detta är My Blank, samma låt som i livevideon i tidigare inlägg!
Släng gärna in en kommentar så jag vet vilka som huserar här på bloggen... 10 000 pers... Love all of you!



My Blank by WoodsmanFred

10 kommentarer:

  1. Grattis och hur lyckas man med konst stycket "att få en öl över"? Det har jag fan inte varit med om!!

    sv:
    Anytime!

    SvaraRadera
  2. sv:
    slatt eller inte, man är aldrig för full för att "inte hitta" den.
    Börjar bli lite orolig för dig nu. ^^

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kikar in här varje dag :) Seriöst med folkisen, haha. Verkligen. Plastfolie.

    SvaraRadera
  4. sv: thank you!

    Låter bra!

    SvaraRadera
  5. Jag läser inte din blogg Fred. Det skulle aldrig falla mig in. Jag tycker ju inte om dig. Faktum är att det här är första gången som jag är här.
    Du är min Nemesis. Och jag vill gärna att det ska fortsätta vara så :)

    Keep it up

    SvaraRadera
  6. Plastfolie på en öppnad öl, håller den sig bättre då?? Aldrig gjort så själv :)

    sv: Ja, lurarna är riktigt schyssta. Har haft såna förut till min iPod, bästa lurarna jag haft, innan de gick sönder :(

    SvaraRadera
  7. STORT grattis! Jag är en av dem som är här regelbundet... :-D
    Gillar låten!
    sv:
    YES, YES, YES!!!
    Har du fått dina än?

    SvaraRadera
  8. sv:
    Se sär, en man med kontakter. Fribiljett minsann! ;-)
    Hoppas du fixar det, hade varit kul att ses i verkligheten. :-)
    Ja, jag har en bra fru! :-D

    Ha en riktigt bra helg, rockbroder! Rock on!

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack hörrö! Handlar väl mest om självkänsla kan jag tänka!

    Haha, snyggt med ölen där!

    SvaraRadera