fbadd

tisdag 22 mars 2011

a little of this, a little of that...

Hey seglarvänner!

Idag lämnade jag min älskade skog en liten stund för att gå på gatorna som en vanlig man, repa å kolla in läget på Studio Fenix i Varnhem... Såg ut som allt allt stod helt jävla rätt till där!





Missa inte slingans smått fanatiska uttryck längst ner till höger... Fick bända loss honom från mixerbordet med en gammal sked, den stackaren grät hela vägen hem...

Här har ni en bild på min studio... 

Den finns i min hjärna och det enda som hindrar den från att dela plats med oss dödliga i detta urtrista sinnesintryck som vi kallar för verkligheten är ett svårt fall av ekonomiskt oberoende... Räknar med att skiten är igång inom ett år!

Kick-ass rep med MD idag och det känns så jävla rätt att sparka bakut på henriksberg på lördag!
Har ni missat det så gå in HÄR och visa ert intresse!

6 kommentarer:

  1. hahah min bloggpaus varade inte alltför länge alltså ^^

    SvaraRadera
  2. sv:
    Mohahahaha...anytime dude ;)

    SvaraRadera
  3. Ah men visst gör d?!
    Helt jävla underbart helt enkelt!!!

    SvaraRadera
  4. Jao, infravärme är guld..
    Sommaren börjar tidigare och slutar senare, och allt med hjälp av en "liten lampa"..

    SvaraRadera
  5. verkligheten kan dra åt helvete.. det där skulle va den ballaste studion ever.

    SvaraRadera