fbadd

torsdag 1 september 2011

1 m3 Studio...

Hellyeah!

HomestudioHär sitter jag i en kubik uppslängd studio å lirar R n' R... Det har redan genererat ett par sjyssta riff så jag antar att det kanske inte är storleken som räknas ändå...
   Den något spartanska miljön lär väl sätta sina spår på soundet men va fan... I det här skedet så spelar det inte någon större roll, huvudsaken är att jag får ner lite nya idéer på "band" och för det syftet så passar detta mig perfekt!

Annars så blir det som sagt lite städning å skit idag, kanske så hinner jag även få i mig en bit mat om jag har tur men det är inget jag räknar med... Äta kan man göra i graven som likmasken sa, eller va fan man nu säger...
Idag känns det helt klart att hösten är på väg, det är en rätt skön årstid om den inte alltid skulle komma släpandes på den jävla vintern... Jaja... Man får ta det som det kommer, jag är nöjd så länge jag slipper grader under -10, det är den magiska gränsen, efter det så bryter helvetet löst och poängen med självaste livet börjar bli suddig framför ögonen... Då är det bra att veta att snubbar som Zakk wylde, Devin Townsend, Mike Patton osv. hela tiden jobbar på nya grejer så man har en anledning att hålla sig vid liv...
Helt ärligt så brukar jag i å för sig tycka att även vintern är helt OK fram tills nån gång i mitten av januari och sen så är det ju faktiskt inte så jävla långt till våren... Och med det självbedrägeriet avslutar jag detta inlägg...


2 kommentarer:

  1. I de enklaste miljöerna skapas den bästa musiken... ;-)

    Önskar dig en riktigt bra helg!!! :-)
    Rock on!

    SvaraRadera
  2. Hehe, kul om det är samma hotell som du bott på ;)

    SvaraRadera