fbadd

lördag 3 september 2011

Pimp 'em keys

Fått pimpat repanycklarna med en sån här BLS-Nyckelring... Fan så viktigt ska ni veta, nu får man rätt känsla redan innan man öppnat dörren... Hellyeah! Ännu ett bevis på min överlägsna intelligens!

Black Lable Society key chain

Idag tar jag det lugnt... Jävligt lugnt ska ni veta...
Känns som att jag blivit överkörd av en hjord lastbilar inatt och i ärlighetens namn så kan det mycket väl vara just så... Lite dimmigt där emellan 2-4 tiden men å andra sidan var det ju faktiskt så jag planerat kvällen. Tror att jag ska låta piraten och hans flaska rom vila ett tag nu, sällan jag dricker sprit men då å då kan det va gött om det är ett sånt tillfälle och sällskapet är det rätta vilket det var igår!

Ta å kolla in denna låten!



Helt ok låt som höjs nåt oerhört med Zakk Wyldes medverkan... Han är go som fan han!

5 kommentarer:

  1. Cool nyckelring, vill med ha en sån :)

    sv: Frisbeegolf är grymt kul ja. Sen att det dessutom är oväntat bra motion gör ju inget ;)

    SvaraRadera
  2. sv: eller hur! nu är jag irriterad för att robinson bara visas på torsdagar, jag tyckte de va mysigt att sätta sig ner varje dag och kolla jag :p brukar normalt undvika att kolla på serier för jag hatar att vänta på nästa avsnitt!

    SvaraRadera
  3. Sköj, vilket år var du där?

    SvaraRadera