fbadd

fredag 23 september 2011

Major Fu#!*in' signal breakdown...

Kliar hål i skallen just nu...
Befinner  mig i replokalen, invirad i hundra meter kablar å frenetiskt läsande i obefintliga manualer... God damn... Hur fan ska jag få ihop detta?
PA:t jag lyckats lägga beslag på är riktigt feta grejer men skiten är inte nyttjad på den här sidan av millenniet så det verkar som att vissa kontakter/sladdar har oxiderat/börjat glappa och som ni ser så finns det några att välja mellan...

kabeltrasselfeting PA

Och vad fan är detta?

rockblogg

Domedagsmaskin? våffeljärn? Nåt som nazisterna använde för att få folk att tala? Ja... Inte fan vet jag, dessutom så är den godkänd av Saab så inte fan lär jag få nån ersättning om den steker mig heller...
Nä... Jag får nog ta å börja från början med nya sladdar om jag ska få nån ordning på detta...

3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra helg, broder! :-)

    SvaraRadera
  2. Hjälp mig göra reklam för min webshop genom att lägga denna länk på din sida.
    När du gör detta får du en rabattkod av mig i shopen och
    du deltar i ett lotteri om 2 valfria gratis plagg i shopen. Dragning fredag 14/10.
    Rock on!

    http://thebull.spreadshirt.se/

    SvaraRadera