fbadd

fredag 30 september 2011

Friday...

Hey!
Hoppas att ni alla har varit och handlat skiten ur er på The Bull-sidan som jag gjorde reklam för i föra inlägget, det är Micke värd... Han e' en going han!
Har sådär skitnödigt mycket att göra nu igen så det blir lite glest mellan inläggen här på rockbloggen men jag ska nog fan hitta balansen snart igen...

Fredrik Alm

Hur som helst så är det fredag så det skriker om det och tanken är att dra igång det gamla guitar-herot som ligger å dammar nånstans i studion, fan va dålig jag lär vara men det vet inte ni och det är min tröst, tänker låtsas som att jag lirar skiten ur allt motstånd och det är upp till er att bevisa motsatsen... Ha ha, lycka till suckers!

Här har ni lite bilder på resten av bandet när dom förlorar mot mig...


Se va hårt dom försöker och det ska dom ha cred för men aj aj... Va hårt dom får bita i dammet varje gång! Återigen så är det upp till den som tvivlar att bevisa motsatsen...

Se nu till att överleva helgen så ses vi snart!

1 kommentar:

  1. Skickat ett par kommentarer som har studsat tillbax, så jag gör ett nytt försök... Skam den som ger sig. ;-)
    Goa ord, min vän! :-D
    Rock on!

    SvaraRadera