fbadd

fredag 2 september 2011

Party like it's 1699...

Hrrrr...
Ikväll dricker vi rom å håller käften för medans Captain Morgan talar sitt klara språk så gör man bäst i att låta honom hålla låda... Å vilken jävla låda sen...

Fredrik Alm

I vår urvattnade samtid (Veronica Maggio gjorde en grand slam i ROCKbjörnen!!?) så gäller det att agera utåt och vad är mer utåtagerande än att flänga runt på stan med en flaska rom å sabel å antasta icke ont anande medelsvensons... Va fan... Dom måste vakna nån jävla gång... Jag borde få en medalj!
Gör som jag, gör samhället en tjänst å väck dom grå jävlarna... Här är vårt ledmotiv:



Japp, bra jävla grejer!
Nä nu är det dags att härja igen... Skål på er mina kära vänner och glöm fan inte vilka sköna jävlar ni är!



6 kommentarer:

  1. Najs bild :D
    Skål! själv håller jag mig borta från alkoholen idag och knaprar diverse medikament :/

    SvaraRadera
  2. Hehe
    Going pirate I see!!! ;-)
    "Arrr, Matey, hoist the Jolly Roger!"

    SvaraRadera
  3. Ja, det vore Black vara jävligt nöjd med att få med en sådan legend och en sådan röst på sin låt :)

    SvaraRadera
  4. Jaaa vi hade grymt roligt både på SRF och resten av sommaren :) Saknar SRF galet mycket.

    Haha Captain Morgan och Captain Jack Sparrow ^^ Hååller med dej angående Maggio.. Va i helvete gjorde hon ens nominerad i rocksammanhang?!

    SvaraRadera
  5. Nice! Jag har en kapten i hyllan som står och glor på mig... Den ska man ta sig an någon dag framöver!

    SvaraRadera
  6. Nu fick du mig att haka på ditt piratstuk. ;-)
    Gjorde en länkning samtidigt.
    Rock on!

    SvaraRadera