fbadd

tisdag 6 september 2011

Dolph night

Va fan!!? Nu sket sig mitt bästa julklappstips redan i början av september... Får bli att önska mig ost å strumpor i år igen då...
Zakk Wyldes redan uppskjutna bok Bringing Metal to the Children (tidigare uppskjuten från maj till september) har nu blivit ytterligare försenad och ska enligt denna källa inte dyka upp i hyllorna förrän i mars 2012... 

Helvete...

Rock Blogg

Nu kommer jag inte att hinna läsa klart den innan himlen faller ner över våra stackars skallar... Hoppas att den innehåller många bilder!
Jaja... Ikväll missar man inte He-Man på TV4 film, ett stycke filmhistoria som på många sätt saknar motstycke... Se bara själva!





Fantastiskt!

Gissa vem som varit kung i Sverige om vi skippat vårt lilla system som i princip kan sätta (och har satt) vilket miffo som helst som representant för vårt lilla land... Just det Dolph! Och efter ett par år i hans styre skulle vi även kunna slopa ämnet geografi då hela jorden hade hetat Dolphland och allt hade varit 100% tuffare... Minst...
Nä nu börjar det ju... See ya!

4 kommentarer:

  1. Trist med förseningar!
    Dolph är BIG!
    sv:
    Det får vi absolut göra, snacka om att göra stan osäker... ;-)
    Rock on!

    SvaraRadera
  2. Ja, får köra på :) Skulle nog sakna att inte blogga och folk läser ju uppenbarligen min skit så ^^

    Damn den boken vill jag läsa men känns som man får vänta ett bra tag till då. SUCK!

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja! Vi får ha vita kläder i hans ära!

    SvaraRadera