fbadd

fredag 16 september 2011

Worst rock band in the nation

Hey!

Kolla in detta...

gift

Perfekta gåvan till arbetskompisen som du stör dig på, polarn som stal din kvinna eller kanske bara något litet att bjuda på till kaffet när fogden knackar på dörren... Kunde dock inte hitta vilket gift det handlar om i innehållsförteckningen så jag antar att det är nåt som inte går att spåra, sånt e' viktigt säger dom i CSI!
 Idag har jag hunnit med en sväng till plugget, en liten tur på stan och lite plock i repan, å nu är det fanemej dags att lägga ett par minuter på rock bloggen så här sitter jag å försöker klämma ur mig nåt vettigt... ... ... ... ... ... ... ...

Förresten... Klicka HÄR för att rösta fram Sveriges sämsta rockband, omröstningen har hållit på ett par dar nu och ett visst gäng "leder" stort, se fan till att dina "favoriter" vinner!

rock blog

Här har ni en go fredagstune:



Skön snubbe helt klart!
Nä... Nu korkar jag upp första flaskan och sen lär det bara flyta på, be cool!

2 kommentarer:

  1. Aahh, tack för tipset. Den perfekta gåvan till en vän som är i behov av en present ;)

    SvaraRadera