fbadd

lördag 17 september 2011

Got wood...

Hellyeah!


woodsmanfred

All veden, kluven å staplad... Vintern är räddad och rock bloggen hurrar!

woodsmanfredwoodsman


Riktigt riktigt gött ska ni veta!
Ikväll blir det nog att slänga på nån sjysst rulle å luta sig tillbaka i soffan, det är jag fanemej värd som jag slitit... Förkyld å jävlig som jag är...

Det här är det närmaste en fylla jag kommer denna lördag:


Spritgodisar... God damn their good! Smakar som grogg å känns som att tugga på krossat glas, jävla höjdarkoncept!

På tal om att äta goa grejer... Kolla in det här geniet:


"I may do it as a sport some day"... säger lite om sportfolk, does it not?
Missa inte att rösta på ditt "favoritband" i omröstningen, fortfarande samma gäng glada gynnare som leder så se till att du får sagt ditt!
Ha nu en riktigt go lördag!

6 kommentarer:

  1. Angående Skid Row: Ja, en riktigt skön låt, så det kan jag förstå :)

    Angående Primus: Har de gillat dem sen tidigare, så kanske de är något, men jag tyckte inte alls bra om dem :)

    SvaraRadera
  2. Shit, vilken mystisk typ! :-O
    Hur fick han i sig spikarna?
    Gött att ha vedlagret färdigt, det ser likadant ut hemma hos oss. :-)
    sv:
    Bara att säga till om/när du är redo för ett samarbete. Erbjudandet står öppet. :-)
    Ha en fortsatt bra helg, min vän!

    SvaraRadera
  3. Vilken karlakarl du e med vedhuggning o spritgodisar haha!


    Tack! Handmålat faktiskt =) Nja spektakel och spektakel, bara ett uttryck för allt det grymma! Så det var inget speciellt sådär ;)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, att jag några inlägg innan (http://screamwithme.blogg.se/2011/september/fingercarro.html) berättar att jag inte äger ett Xbox. Och jag "råkade" impulshandla ett 360+ spel+ trådlösa handkontroller+ trådlöst headset för tre och ett halvt tusen. :P

    SvaraRadera
  5. Shit går det åt sådana mängder? Skönt att bo i lägenhet ibland.
    Nej, det var inte Photoshop. Mats Odell är verkligen sådär knäpp. Om nu inte journalisten ljuger förstås.

    SvaraRadera
  6. Gillar rubriken Got Wood!

    Kanske mest för att jag använder den själv. :-)
    https://sites.google.com/site/igotwood2/

    SvaraRadera