fbadd

onsdag 8 december 2010

6 years...

Idag går tankarna till Dimebag och hans familj...



Det är på dagen sex år sedan Dimebag (Darrell Lance Abbott) Blev mördad på en rockklubb i Ohio, en av rockens mörkaste stunder och jag kommer aldrig att glömma dagen då jag fick beskedet... Jobbade med att renovera lägenheter i Hjällbo för tillfället och radion basunerade ut nyheten... Fan vilken chock jag fick!
Den här mannen influerade mig och hela rock/metalvärlden med sin personlighet och musik och den där dagen för sex år sedan kommer aldrig att glömmas.




R.I.P Dimebag!
Världen blir aldrig densamma utan dig...




9 kommentarer:

  1. Jag har redan tänten miljon ljus i lägenheten...så jag passar la på att tillägna honom dom! RIP!

    SvaraRadera
  2. oj.. har det redan gått sju år! jävlar va fort det går. känns som det var förra året.

    SvaraRadera
  3. Sv: heheheh.. Oj.. Menade 50 kronor såklart :D
    Bloggen din ser ännu mer najs ut nu!

    SvaraRadera
  4. Sv: Nope, machete var faktiskt helt okej att glo på^^

    SvaraRadera
  5. Tragiskt, verkligen. Värkden ställs lite på sin kant ibland.

    Får väl tacka för alla sjysta kommentarer ^^ Är jävigt nöjd över mitt AC/DC val ;)

    SvaraRadera
  6. Känns som igår. Minns när jag fick beskedet. Såg en länk på någon sida jag var på, Passagen tror jag, "Rockstjärna skjuten till döds" stod det. Jag sms:ade direkt till en polare som är ett stor fan, han trodde mig inte först. Jag hade med jävligt svårt att tro att det var sant.

    R.I.P.

    SvaraRadera
  7. SJUKT vad tiden går. R.I.P DIME!!

    SvaraRadera