fbadd

måndag 13 december 2010

Don't kill the messenger...


Nu har kalkonhönsen på tullen lagt beslag på skivorna och vill ha massa cash av mig för att släppa på dom... Får lite känslan av stänk i ansiktet under en ogenomtänkt urinering i motvind men man kan inte annat än garva åt idiotin. Tycker ju att systemet borde utvecklas med åren men nej, stilla står det. Tänkte bita av mig tummen och ge dom den som pant men kom på vad som händer när man ger såna här människor ett finger... Snart har dom svalt hela handen, tuggat sig förbi armbågen och kommit en bra bit in på axeln innan man fattat vad som är i görningen, så det är bara att pay up och att se till att man ser jävligt glad ut, annars kan dom bli ledsna, dom gör ju bara sitt jobb, don't kill the messenger, att dom jobbar åt djävulen själv är en helt annan sak... 
Missa inte poängen nu! Jag betalar gladeligen tull, skatt, moms och alla andra skumma kostnader som jag inte har en jävla susning vad dom är bra för, men se fan till att det det går smidigare än såhär i framtiden, sitt inte å tryck på grejerna... Skicka med ett jävla inbetalningskort för fan!


6 kommentarer:

  1. En bra fråga, men har inget bra svar! Men ett mäktig och grymt album är det i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. word! det är hemskt när vissa kategorier i samhället inte hänger med i utvecklingen. smidigt ska det va.

    SvaraRadera
  3. sv: haha, det kan man lugnt säga! :p

    SvaraRadera
  4. Va fan, beställde du skiten utomsocknes från? Då säger man åt de som skall skicka skiten att de skall skriva ner värdet- det är gratis för dem och du slipper straffavgifter.

    Du får säga till så ska jag puscha för musiken på bloggen så nån köper den. JAG köper den inte. Jag VANN den. :D hahahahahahaha rätt åt mig.

    SvaraRadera
  5. Det där har jag också råkat ut för en gång. Beställde ett kameraobjektiv från USA. Det var väldigt billigt från början men med skatt och tull var det knappt värt besväret. Förstår att det känns surt som f-n.

    SvaraRadera
  6. Usch vad surt med tull... be avsändaren skriva än mindre summa än värdet nästa gång..
    sv: japp jag är rädd om mina saker, även nyckelringar :)

    SvaraRadera