fbadd

fredag 3 december 2010

Rebooting...

Dags för frukost och sen är det bara att köra igång med Photoshop å göra en ny header... Eftersom att möjligheterna är oändliga så det tog ett tag innan jag bestämt mig för utformningen men nu är det bara att försöka å förverkliga idéerna, pilligt som fan men det verkar bli bra!
Håller även på att tömma iPhonen på massa skit jag samlat på mig den senaste tiden, gjorde misstaget att jailbreaka den jäveln och nu är den segare än snor, orkar inte ens svara på SMS för att det tar sån jävla tid.
Nä, det är dags att återställa den och slänga in den nya uppdateringen som tydligen kommit i dagarna om jag fattat det hela rätt...

Såhär känns det varje gång jag försöker få något gjort med telefonen:

8 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker också det, tråkigt nog! Jag gillade dessutom Rage Against The Machine med Zack De La Rocha i fronten bättre än vad jag tycker om Audioslave med Chris Cornell.

    SvaraRadera
  2. sv: stålsätta sig ja... önskar jag hade lättare för det. Själv kryper jag helst ner under täcket igen

    SvaraRadera
  3. Sv: Nej :P Det är ju en dagskategori för den där listan jag håller på med. Och vi ska inte köpa julklappar, för jag är pank. :P

    SvaraRadera
  4. Sv; jag förstår dig! jag fastnade också direkt. Helt underbar är han. Vacker som få också <3

    SvaraRadera
  5. Ett hett tips, kolla upp Paint Shop Pro version 8 istället för Photoshop när det gäller webbgrafik. Jag kör bara Photoshop när jag gör grafik för tryck.

    Sv. Ska se om jag hittar nån FM sändare som verkar bra. Har också ganska dålig erfarenhet av sånt. Ha de bra! \m/

    SvaraRadera
  6. Verkligen! Jag antar att dom räknar Ozzy till en av deras Headliner bokningar men det räcker verkligen inte för mig! Men sedan är bokningarna långt i från klara till de flesta festivaler så än finns det hopp :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas det gick bra med headern :)

    SvaraRadera
  8. Hahahaha! BÄSTA KLIPPET! :D

    SvaraRadera