fbadd

torsdag 2 december 2010

Designing the blog...

Kommer precis från en photo shoot inför den nya bloggdesignen, alltid lika awkward att ställa sig framför kameran men det är väl bara att ta sig en norrlands å va' sig själv antar jag...
Resten av kvällen ska spenderas framför skärmen då jag försöker lära mig att bygga blogg, HTML och hela den skiten... Satt halva natten och försökte få en bakgrundsbild att ta upp hela bakgrunden men det går fan inte... Har något med alla olika sorters webläsare att göra tror jag...

Ja ja... See ya later!

Peace/Fred

9 kommentarer:

  1. Jag är tillbaka!! Jag vet att du har saknat mig din jävel. Hurra hurra... det här är kanske din lyckodag Fred. Fy fan vilken pimp du är.

    SvaraRadera
  2. sv: Hahahaha, ja faktiskt var det här jag kikade in först av allt. Jag måste ju se att du sköter dig. Och det gör du inte. Jag är inte förvånad :)

    SvaraRadera
  3. HA! Vem köper din själ? Det lilla som finns kvar av din svarta själ luktar svavel och bringar otur. Det vet alla. Jag har förresten tittat på kortet ovan... och jag blev blind. Fy fan för dig!

    SvaraRadera
  4. Det där med bloggdesign är fan inte lätt. Jag har ääääntligen börjat lära mej, så jag fått min blogg att se så bra ut som jag själv vill. Höhö

    Japp, en regnbåge i huvudet vettu. Det är lite så jag är.

    SvaraRadera
  5. SV: Haha jag förstår att de måste kännas svårt detta.

    SvaraRadera
  6. Sv: Sant old school är syndigt snyggt

    SvaraRadera
  7. Det var en munter bild. ;-)
    Funderar också på ny design, har ju faktiskt haft den här sen starten i mars 2009.

    sv:
    Ja, den bilden är härlig! Från Kreta i somras. UNDERBAR resa!!! :-D

    SvaraRadera