fbadd

måndag 20 december 2010

MD at the local bar...

Ha ha, skön känsla!
Gick in på lokala puben för att käka lunch och vad var det inte för skön rock som strömmade ut ur högtalarna? Jo, det var mitt eget Massive Dynamics som stod för bakgrundsmusiken medan tjocka affärspampar proppade i sig kycklingvingar och hävde lättöl... Gött som fan att grejerna börjat spridas!

Förövrigt så är det så jävla mycket på G just nu så jag hinner inte skriva i samma utsträckning som vanligt men det blir nog ordning på det me' ska ni se!

Titta noga på mannen här till vänster, han heter Slingan och har en dålig dag... Det syns när han inte är på humör... Detta uppskattas av mig då man undviker jävligt massa problem på det sättet!


10 kommentarer:

  1. Sweet :) Vilken härlig känsla det måste varit att höra sin egen musik sådär random...

    SvaraRadera
  2. sv: Nej, har haft 4 veckors praktik nu men jag hittade inget ställe att vara på så jag har bara varit hemma :p

    SvaraRadera
  3. Jo, skulle jag gärna göra, om jag hade dom pengarna.

    SvaraRadera
  4. Härligt att ni spelas ^^ Det är nice att höra sin egen musik någon annanstans än i sina egna högtalare..

    Btw, känn dig utmanad ;)

    http://loladods.blogg.se/2010/december/ackelhundens-utmaning.html

    SvaraRadera
  5. Snacka om kick för självkänslan! ;-)

    Nu har jag röstat på dig! :-)

    sv:
    Jepp, det är helt ok att jobba de sista dagarna.

    SvaraRadera
  6. Sv. Jag vill ha ordning här hemma, inget onödigt framme. Manligt va? :) men lite damm i hörnen dör jag inte av. Ha de! \m/

    SvaraRadera
  7. Men fy fan vad underbart! Riktigt skoj för er!:)

    SvaraRadera
  8. woho!! =) grattis fred!! får ta o hitta till den där puben alltså

    SvaraRadera