fbadd

torsdag 2 december 2010

A little late...

Tog en sväng på stan tidigare idag och fick syn på denna gigaffishen, det har varit så mycket gap om Hardcore.. den senaste tiden så det känns som att det är bäst att rapportera om detta... Dom lirade alltså på Casa (tror att det ligger i Nossebro) så slå er ihop och skapa en maskin som kan ta er tillbaks till lördagen den 27/11 så får ni säkert uppleva en skitnice kväll!

Själv sitter jag och frilägger bilder, förhoppningsvis så kommer uppdateringen att ske i helgen men jag lovar ingenting...

Stay hard!
Peace/Fred

7 kommentarer:

  1. Låter som att du inte har en allt för trevlig kväll. Hoppas det går bra med allt pillande iaf!

    Haha, rädisor? Är du skvatt galen pöjk? Rödbetor kanske det är du tänker på? men svaret lär nog ändå förbli nej...när det är rosa o klart kommer det självklart en bild. Dock när det är FÄRGAT;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja. Där vann du, den är fan värre!
    Men visst? :) Det va drag i den storyn, fan!

    SvaraRadera
  3. tack, åh tack! tror jag lärt känna mig själv så pass väl efter ett antal år så vågar nog påstå att detta mycket väl kan vara början till min framtida hattsamling!

    SvaraRadera
  4. Jag har länge funderar på att bygga en tidsmaskin alternativt en teleporter!

    SvaraRadera
  5. HCSS, ska ju ut och flaxa igen så om ni har missat så kommer chansen igen, här är lite datum.

    4/12 Bandit-fest Göteborg
    11/12 Jägermeister Party Stockholm
    26/12 Nöjesfabriken Karlstad
    13/01 Bygget Hallen
    14/01 Katalin and all that jazz Uppsala
    15/01 Gisleparken Gislaved
    29/01 Tranan Bollnäs
    15/04 Lisebergshallen Göteborg

    SvaraRadera