fbadd

lördag 11 december 2010

A day of...

Igår åkte spriten fram på festen och det har fanemej satt sina spår på dagens nerver... Fy fan va' osocial jag blir dagen efter en sån pers... Vill helst bara krypa in i mörkret bakom en sten och gömma mig för världen men det går ju fan inte för sig...
Jag fick ringt fraktfirman idag och hamnade hos en trevlig finne som lovade mig att jag skulle få skivorna på måndag, så vinnarna av tävlingen här på bloggen har något gött att se fram emot i mitten av nästa vecka...
Gör en fuling och lugnar nerverna med en bärs som överlevt gårdagen och sen blir det film med fish n' chips, får hoppas att den kan bjuda på lite verklighetsflykt...

9 kommentarer:

  1. Bakfylla är fan det värsta som finns...uäck!

    SvaraRadera
  2. hehe... det är när man mår så där bra man ska se Schindlers list eller Big Fish eller nåt annat muntert. gör en helkväll av ångesten. =P

    SvaraRadera
  3. Haha, hade du kul igår eller?

    SvaraRadera
  4. Sv: ha ja mat är överskattat xD

    SvaraRadera
  5. Misstänker att en liknande dag väntar mig imorgon.

    SvaraRadera
  6. Cool gaddning! När kommer bild på den? :-)

    sv: Vi ska använda oss av pregal, första gången dock så vi får se hur resultatet blir. Det blir 200 ex brända skivor, alltså ingen glasmaster. Och de var klart billigast på det av de vi hittade. Meddelar hur resultatet blir!

    SvaraRadera
  7. Riktigt bra kväll ;D Du lär ju haft en grym kväll med med tanke på dagens mående haha.

    SvaraRadera
  8. Lovely ;) Väntar fortfarande på tattoobilder o inlägg;)

    SvaraRadera