fbadd

fredag 17 december 2010

Beer of the day...

Ikväll kom syrran på besök och titta vilka fina flaskor hon tog med sig...
En av mina favoriter, kanske på grund av att den serverades så frekvent på den lokala grekkrogen där jag brukade hänga om somrarna... Ärligt talat, allt som påminner mig om sommaren välkomnas just nu...
Klicka HÄR för att komma direkt till systemets sida!

Annars så missar ni väl inte att EP'n just nu är ute för försäljning och att hemsidan har kommit upp, in å kika med er!


7 kommentarer:

  1. Inte så långt från dina trakter så du kanske eller till och med borde känna till henne, Vilda i Vårgårda ska få göra ett konstverk på min arm nästa gång. Bokade i september så borde egentligen bli någon gång i vår men det krockar med resan så i höst får de bli.

    SvaraRadera
  2. åååh efes är så jävla sommar och varma uteserveringar vid kleopatrastranden.

    SvaraRadera
  3. Jag är verkligen ingen ölkännare och tycker allt smakar typ samma. Kan iofs beo på att jag endast dricker öl när jag redan är full... Hmmm... Well, trevlig helg ^^

    SvaraRadera
  4. Sv. Vad den gör under bron? Den hänger och lyser! :)

    Inte köper du väl Efes, hoppas att det är stulen öl! Har varit i Turkiet tre gånger, efter ett par dagar så betalar jag gärna det dubbla för Tuborg eller Hieniken. Efes smakar fan inte gott! Ha de! \m/

    SvaraRadera
  5. Skål skål alkohol! såhär lite sent, men bättre sent än aldrig som man äger!

    SvaraRadera