fbadd

tisdag 7 december 2010

The King of shelves...

Börjar bli fullt i King hyllan nu...



Vet du inte vad du ska göra en jävla tråktisdag som den här så ta å plocka upp en King! Ingen bokhylla är komplett utan en ordentlig samling av författarnas författare... Dessutom har mannen släppt så många böcker så om du läser i dålig belysning bör du aldrig behöva läsa något annat...

Snackade med killarna på tryckeriet och EP:n ligger just nu i pressen, med lite tur dyker den upp i slutet av veckan... Ska bli gött å slänga på den i stereon, luta sig tillbaka i favvofotöljen med en kall Bud och bara andas en sekund... Sen lär det bli en hejdundrande fest på det oxå... Fan va gött!


7 kommentarer:

  1. Ja, han är faktiskt en riktigt bra författare. Och han kan tvärtemot vad många tror skriva annat än skräck. Personlig favorit nuförtiden är annars Dennis Lehane.

    SvaraRadera
  2. Det låter som att du kan komma att få ett hejdundrans veckoslut!

    En av dom bästa böckerna jag läst ever är "The Heroin Diaries" av Nikki Sixx.

    SvaraRadera
  3. Fred, nu ska du få höra: jag samlar på King-böcker. Märkligt, kan det vara så att du och jag är bröder?

    SvaraRadera
  4. Stephen King är mysfarbror nr 1. Jag har börjat läsa om mina gamla King böcker.
    Spännande med EP:n btw.... :)

    SvaraRadera
  5. Det kan du lita på! Du fick räkmackan att glida runt på i livet. Jag fick lidandet, det höga hårfästet, den lilla penisen, den alltid tomma plånboken, den sura mjölken... fy fan.

    SvaraRadera
  6. Haha jo självklart är våren och sommaren bättre än hösten, men just tiden efter sommaren är skön den också =)

    SvaraRadera
  7. Snygg layout. 8)

    King är bra. Jag är lite less, men jag läste allt han skrev fram till 99-00. 8) Den sista boken var den där incestgrejen. Komme rinte ihåg vilken.Det var dock inte Dolores Cl...

    Bästa boken är Det. Samt de bäcker som skrevs under pesdonymen Richard Backman.

    Många noveller är även jävligt sköna. 8)

    SvaraRadera