fbadd

torsdag 9 december 2010

A little treat...

Tänker ge mig själv en treat när all städning är klar, hittade den här flaskan på systemet och den är ju som gjord för mig, 15% ligger den på och det borde räcka för att frambringa det där speciella alkoskrocket som gärna inträffar efter man har andats in dom heta glöggångorna...

Försöker se till att allt är tip-top inför helgen så jag bara kan götta mig om det vore så att skivorna dyker upp.
Ska bli spännande att se hur allt blev med design och så... Svårt att säga hur färgerna gör sig i verkligheten, det såg bra ut på skärmen men fan vet...

Nu blir det lite käk å sen ska flaskan öppnas... Titta in lite senare för recension!



8 kommentarer:

  1. Just den glöggen funkar faktiskt bra! "Halvsöt" kallar systemet den och den går utanpå allt annat vansinnigt sockerdrypande sötslisk som finns i butiken nu i dagarna. Gratulerar till inköpet :)

    Lycka till med plattan!

    SvaraRadera
  2. Skivan är säkert skit snygg!

    SvaraRadera
  3. Sv: Precis, sedan var också Kill The King en av de allra första power metal-låtar världen beskådade för 32 år sedan. Difficult to Cure tycker jag också är stabil, har pressningen från 1985.

    Hemtrevligt med glögg (Y).

    SvaraRadera
  4. alkoholfritt är godare tycker jag:)

    SvaraRadera
  5. jag kan inte annat än att hålla med ;)

    SvaraRadera