fbadd

måndag 6 december 2010

Little of this, little of that...

Fan va gött med alla positiva kommentarer om nya designen, man tackar!
Har trots allt suttit en hel del timmar med den, roligt men fan så frustrerande emellanåt... Precis så som allt som är riktigt roligt måste vara, belöningen när man lyckas blir fan så mycket góare när man har kämpat lite för den...
Nåt som stackarna i Ung och bortskämd aldrig kommer att få uppleva... så om någon av er läser detta så är det bara att tömma pappas konto och skicka pengarna till mig... Man tackar!

Ursäkta svamlet... däckade i soffan för en stund sedan och blir lite psyked av att sova mitt på dagen... Här kommer en gammal Bowie cover som jag spelade in för ett tag sen...

4 kommentarer:

  1. Jag älskar låten, och jag älskar din röst karljävel!!!

    Din design är muuuuchos bättre nu, riktigt najs!

    SvaraRadera
  2. Ny design igen? Shit, vad jag känner mig mossig som haft samma design i 21 månader snart.

    Riktigt cool är din nya design! :-)

    sv:
    Vi kollar kidsens rockshow... ;-)
    Nä, seriöst så är det en ren och skär posörbild. ;-)

    SvaraRadera
  3. Sv: Nej, det är min kusins ex som hittar på massa saker och sprider runt. Han har fanimej rejäla personlighetsproblemm. Total personlighetsförändring. Menmen.


    Det blev riktigt bra med designen. :)

    SvaraRadera
  4. Vad bra :) den här gillade jag!

    SvaraRadera