fbadd

måndag 13 december 2010

Acousticslayermetalthingie...

Fan vilken jävla irriterande start det blev på den här dagen men nu har jag förhoppningsvis lyckats styra upp skiten och med lite tur så dyker skivorna upp imorgon istället...

Satt å kolla in gamla alster på hårddisken medan jag förde över mina sista slantar till dom stackars fattiga tulltjänstemännen, nu kanske dom har råd att köpa sig en skinka till jul, varsågod säger jag men nåt jävla tack lär jag inte se röken av, hoppas ni sätter den i halsen era miffon!... I alla fall så hittade jag den här gamla dängan som jag skrev nån gång när mitt sinne befann sig på ungefär samma ställe som idag...
Det är nån sorts Akustiskslayermetalnånting... Fuck... Bestäm själva...


Deny by WoodsmanFred

12 kommentarer:

  1. Jadu, jag tycker att deras tidigare plattor har varit bra. Det beror helt på hur bred musiksmak inom rocken du har, det är mer post-hardcore! Men jag gillar dom som sagt, du får lyssna och se helt enkelt! ;)

    SvaraRadera
  2. Så otroligt trist med statligt krångel...
    Hoppas det löser sig snart.
    Ser gärna en platta i min hylla här hemma, när du väl fått tag i dem... ;-)

    SvaraRadera
  3. sv:
    Tackar! :-)
    Ja, man kanske skulle göra ABSOLUT inget alls på helgen och bara ha så j-a tråkigt, så kanske den gått långsammare... ;-)
    Men hur kul hade det varit?

    SvaraRadera
  4. Akustiskslayermetalnånting var riktigt bra ! Hoppas du får hem plattorna snart.

    SvaraRadera
  5. sv: Varför låter det nästan som om du är ironisk? ;-p
    Du kan få dom!

    SvaraRadera
  6. sv: eller hur. så jävla fett. ser verkligen fram emot andra säsongen!

    SvaraRadera