fbadd

tisdag 14 december 2010

Tune of the mornin'...

Längesen jag egentligen lyssnade på dom här men det blev en Youtuberunda igår kväll och då började jag av någon anledning tänka på mina gamla hjältar i Dream Theater... som sextonårig gitarrfanatiker fanns det inget fräckare än dom här gubbarna och när jag fick höra skivan Awake första gången så var jag såld. På den gamla goda tiden så hängde jag en DT-flagga över sängen, samma trasa hänger nu i studiodasset... Mer på grund av platsbrist än av någon djupare anledning men det är nog dags att ge den en lite sjysstare plats...
Detta är en låt från någon ny platta, som sagt så har jag ingen vidare koll på dom längre men jag gillade denna, stort plus i kanten för en snygg video!
Har aldrig riktigt gillat sångaren men kan i detta fallat bortse från det...

Enjoy!

5 kommentarer:

  1. Joo de e ju de.. Men har sån ångest över bilderna längs kanten. Måste byta ut dom! :P

    SvaraRadera
  2. Kanon låt, tagen från Systematic Chaos (2007)

    SvaraRadera
  3. Ja men det kan lätt bli så!

    SvaraRadera
  4. Haha, tack så mycket.. 46 pers, jävligt mycket ju ;)

    SvaraRadera
  5. sv: hahhah smart idé där av körskolläraren! Morgontrött eller? ;D hahah

    SvaraRadera